«Alcoa» wyprodukował największy zintegrowany szczegół aluminium
Firma Alcoa", stojąca na trzeciej pozycji wśród liderów w produkcji aluminium, poinformowała o pierwszym w świecie produkcji największej jednego kawałka aluminium części przeznaczonej dla pojazdu dla potrzeb wojskowych zgodnie z warunkami umowy, która została zawarta pomiędzy «Alcoa» i amerykańskiej armii w 2013 roku. Istota polega na wymianie wcześniej używanych przez armię amerykańską z prefabrykowanych jednym korpusem, opracowanym «Alcoa» wraz z NIL armii USA, główne wysiłki której skierowane na rozwój ochrony jednostek transportowych poprzez udoskonalenia procesów technologicznych w produkcji.
Jak twierdzą specjaliści z firmy, w porównaniu z wcześniej opracowanymi reprezentacjami konstrukcjami nowa zaawansowana konstrukcja zapewnia podwójną ochronę przed wybuchowych urządzeń, dotyczy to w szczególności improwizowanych urządzeń. Wypowiedziane stwierdzenie to opiera się na szeregu udanych prób, симулирующих realne działania.
Między innymi, zaprojektowane obudowy podczas montażu zużywa mniejszą ilość czasu i ma mniejszy ciężar w porównaniu z poprzednimi modelami. Wszystkie powyższe czynniki pozytywnie wpływają na ostateczny koszt i szybkość produkcji jednostek transportowych dla amerykańskiego wojskowego kompleksu.
W tej chwili firma na należącym do niej w Cleveland fabryce produkowane dwie pokazowe odkuwki, dla których była używana prasa hydrauliczna «Alcoa» — jedno z najbardziej zaawansowanych urządzeń hydraulicznych na świecie o wadze 50 tysięcy ton. Testy samo polegały na przeprowadzeniu przez armię USA osłabienia демонстративного obudowy.
Popularność aluminium rośnie — nie tylko armia, ale i zwykli producenci używają lekki metal do produkcji pojazdów, w związku z czym korporacja finansowa «Morgan Stanley» zmieniła własny prognoza kosztów aluminium w 2015 roku, zwiększając go na 8%, a w tym roku podniósł poprzeczkę na 3%. Wraz z tym oferta pójdzie na straty, biorąc pod uwagę przyszłe zmniejszenie produkcji. Według najnowszych danych cena aluminium w bieżącym roku wyniesie 1893 USD/tonę, w 2015 r. cena wzrośnie do 2072 USD/tonę. Co do deficytu, to w 2017 roku wielkość jego wynosi 230 000 ton. Dla producentów metali lekkich taki stan rzeczy jest całkiem do przyjęcia — popyt wzrośnie o 6,6% w bieżącym roku, awansując w 2015 roku o 7,4%, biorąc pod uwagę rosnące zużycie metalu przemysłem motoryzacyjnym USA.