Przemysł motoryzacyjny w dowolnym miejscu bez nierdzewnej
Zdaniem specjalistów działu amerykańskiego instytutu żeliwa i stali, nowe marki pomogą wspierać istniejący 60% poziom stosowania stali w materiałach, które są używane w branży motoryzacyjnej. Jak twierdzi prezes spółki, nierdzewnej, przeznaczone do transportu sfery 2018−2020гг., będą mieli wyraźną przewagę nad już istniejącymi materiałami jak wydajności, jak i ceny. Biorąc pod uwagę narastającą potrzebę zmniejszenia zużycia paliwa, samochodów заостряют uwagę na materiałach, które mogą zmniejszyć ciężar konstrukcji. Stal również zalicza się do tych materiałów. Nowoczesne nierdzewnej wytrzymałości przewyższają aluminium 3−5 razy i znacznie silniejsze od stali, stosowanych, a w branży motoryzacyjnej 10 lat temu. Co nie jest zaskakujące, biorąc pod uwagę trendy w branży, mające na celu zwiększenie efektywności paliwowej poprzez bardziej plastycznych, wytrzymałych i lekkich stopów. Stali we wszystkich tych obszarach są w stanie uzyskać lepsze wyniki w porównaniu z alternatywnymi materiałami.
W tej chwili udział wysokiej wytrzymałości zaawansowanych stali zajmuje w przemyśle motoryzacyjnym tylko 40−50%. Do produkcji paneli i większej części struktury producenci nadal korzystać z tradycyjnej stali. Przy tym zmniejszenie masy ciała już dziś można zapewnić poprzez zastosowanie już opracowanych zaawansowanych stali. Przedstawiciele jednostki uważa się, że dla zastosowania w pełni nowych stali, przeznaczonych dla przemysłu motoryzacyjnego, potrzeba co najmniej kilku lat. Wyroby stalowe wykorzystywane będą z segmentu wyższej jakości. Dlatego nowym stali należy przewagę nad innymi materiałami.
W sumie w stalowej branży w 2014 roku przez Stowarzyszenie producentów stali jest oznaczony niewielki wzrost wytopu na poziomie 1,1% w stosunku do 2013 roku. Kraju E Z w zeszłym roku produkowali 169,243 mln ton. Ten wynik o 1,8% większa niż wyniki 2013 roku, kiedy wielkość produkcji osiągnęła 166,311 ton. Inne kraje europejskie produkowali 36,194 mln ton stali (ropy). W 2013 roku wskaźniki były wyższe o 0,8%, co stanowiło 36,477 mln ton. Kraje WNP zmniejszyły produkcję stali o 2,8% do poziomu 105,089 mln ton. W 2013 roku wskaźnik wynosił 108,083 mln ton. Negatywna tendencja spowodowana spadkiem produkcji ukraińskiej stali.