Odwiedzając tę ​​stronę, należy dopuścić stosowanie plików cookie. Więcej na temat naszej polityki cookies.
Oddzwoni w ciągu 30 sekund. Bezpłatnie!

Indyjskich producentów stali chętni do kontynuowania obowiązków pisania

4 listopada 2015

Nie tak dawno temu indyjskim металлургом udało się domagać się od rządu wprowadzenia ceł na горячекатаную stal. Zainspirowany, producenci postanowili przesunąć cła na stal z powłokami. Опубликовавшее wiadomość wydanie Business Standard odwołuje się do Сешагири Rao, dyrektora finansowego jsw s… Według jego słów, import stali należy ograniczyć. Do tego wymagane są ograniczenia w całym łańcuchu tworzenia wartości. Cła na горячекатаную stal prezentowane są tylko osobnym etapem. Stąd prośby do rządu o wprowadzeniu kolejnych opłat. Będą dyskutowali stali z powłokami. Decyzja rządu ma.

Hutników Indiach mieć nadzieję na stopniowe wprowadzenie zaporowych ceł. Powinny one wpłynąć na całą stali. W jsw s. Steel uważa, że potrzebne są cła na оцинковку, zbrojenia, siatki i холоднокатаную stal. Zaporowe cła, затронувшие горячекатаную stal, dały impuls do zwiększenia importu walcowane na gorąco produktów. We wrześniu nastąpił gwałtowny skok ilości wwożonych produktów. Hutników Indiach mówi się, że takie zjawisko dowodzi безотлагательность nowych opłat.

Przemysłowe samym konsumenci nie są zadowoleni z tych planów producentów. Wprowadzenie dodatkowych opłat przyczyni się do spadku podaży i wzrostu kosztów. Jeśli rząd wprowadzi cła na walcowane na zimno ze stali z powłokami i rolki, ich cena wzrośnie. Przy tym z przymusu zatrzyma się około 3 mln ton mocy produkcyjnych. Będzie mieć walcowanie metalowych i blachodachówki. Zagrożone będą i producenci, których produkty dostarczane na rynek wewnętrzny. Uczestnicy rynku uważają, że cła na оцинковку otworzą dostęp chińskiego профнастилу i innych produktów CHRL.

We wrześniu zużycie stali w Indiach zmniejszyła się bardziej niż na 5,2%. Wielkość popytu osiągnął 6,2 mln ton. Produkcja stali we wrześniu spadła o 1,3% do poziomu 7,33 mln ton. Spadek w stosunku wrześniowych wyników 2014 roku wyniosła 0,5%. W ujęciu rocznym popyt na reklamy za kwiecień-wrzesień wzrosła o 4,1%, osiągając 39,14 mln ton. Wielkość konsumpcji, wyglądają dość optymistycznie. Eksperci mówią o porażce konsumpcji we wrześniu. W sierpniu przy tym popyt zwiększył się o 4,8%. Głównym negatywnym czynnikiem eksperci uważają, że sektor nieruchomości. Ich zdaniem, do przywrócenia tego sektora jest jeszcze daleko.

Archiwum wiadomości

Data początkowa
Data końcowa

Nasz konsultant pozwoli Ci zaoszczędzić czas

+7 (905) 270-13-45
E-mail:

Subskrypcja

Specjalne oferty i rabaty. :)