Władze Tajlandii намеренны, wprowadzić środki antydumpingowe przeciwko Wietnamu
We wrześniu ubiegłego roku tajskie władze zainicjowały śledztwo w sprawie nieuczciwej handlu ze strony Wietnamu. Таиландская firma NS BlueScope Company w 2015 roku złożyła skargę na importowany malowane wypożyczalnia.
Ostatnio таиландское Ministerstwo handlu podała do wiadomości publicznej pierwsze dane антидемпинговому śledztwa. Według danych departamentu handlowego, na dziś marża dla wietnamskiej produktów wynosi od 4,61% 60,26%. W przyszłości, prawdopodobnie doprowadzi do ustanowienia odpowiednich opłat.
Wietnamski strona może przedstawić dowody swojej niewinności do szóstego stycznia następnego roku. Ponieważ już szesnastego stycznia odbędzie się posiedzenie sprawy w sprawie nieuczciwej handlu ze strony Wietnamu.
Wcześniej, wietnamskie producenci malowane wypożyczalni otrzymałeś ostrzeżenie od lokalnej hutniczym stowarzyszenie. Dostawcy zalecali kontrolować ceny na towar, i ograniczyć dostawy do niektórych krajów azjatyckich. Wykonanie takich zaleceń, powinno było chronić producentów przed dochodzeń antydumpingowych.
Według statystyk za pierwsze półrocze przeciwko wietnamskich hutników było zasłonięte dwadzieścia pięć śledztw. Osiemnaście z dochodzeń antydumpingowych zostały zainicjowane krajami Stowarzyszenie krajów Azji Południowo-Wschodniej (ASEAN).
Największą liczbę skarg, z powodu nieuczciwej handlu nadchodziło ze strony malezji i таиландских firm.
Według prognoz światowych analityków, w przyszłym roku powinien ознаменоваться wzrostem hutniczych produkcji do Wietnamu. Można przypuszczać, że w przyszłym roku będzie produkowany na dziesięć -dwanaście procent produktów. Cyfrowy odpowiednik wzrostu produkcji produkcji wynosi osiemnaście milionów ton. Dlatego wielu specjalistów wyrażają zaniepokojenie nadmiarem mocy. Ponieważ przedsiębiorstwa nie otrzymują stu procentowej pobrania. A to prędzej czy później doprowadzi do szeregu problemów. W tym zaniżonej wartości metalurgicznego produktów. Rząd celowo w najbliższym czasie przeprowadzić modernizację przedsiębiorstw. To może zmniejszyć udział importu. Jeśli zmiany nie zostaną przeprowadzone — do 2020 roku liczba importu osiągnie piętnaście miliardów ton.