ММСК zaczął budować garaż do rozmrażania смерзшихся ładunków
Медногорский медносерный kombinat odnosi się do УГМК. On zajął się budową garażu, gdzie będzie realizowane odtajanie смерзшихся ładunków. W przeciwnym razie takie ładunki nazywają «тепляки». Ich dostawy są realizowane za pośrednictwem transportu kolejowego. Dzięki garażu zimą zakład może przesyłać miedzi koncentrat i klinkieru. Ich dostarczają przedsiębiorstwa УГМК. Latem surowiec jest transportowany koleją. Ale w zimie trzeba korzystać z transportu. Jednak jest to dla przedsiębiorstwa jest zbyt kosztowne.
Kombinat zamierza jak najszybciej zrealizować projekt. W ten sposób mu nie będzie musiał korzystać z usług przewoźnika. Jest on w pełni przełączy się na transport kolejowy. Ponadto, zakład może otrzymywać dodatkowe surowce. Są one dostarczane za pośrednictwem sieci PKP. To pozytywnie odbić się na wynikach produkcyjnych przedsiębiorstwa.
W zimnych porach roku sypkie szybko смерзаются. Z tego powodu proces rozładunku staje się coraz trudniejsze. Dlatego potrzebne są garaże z ogrzewaniem, aby отогревать miedzi koncentrat. Długość całkowita nowego garażu wyniesie 117 metrów. W nim będą dwie sekcje. Są one niezależne od siebie. Każda jest w stanie pomieścić 8 wagonów.
W garażu będzie koncentruje się ciepłe powietrze. Będą podgrzewać w gazowych теплогенераторах. Rozmrażanie będzie odbywać się automatycznie. Cały cykl będzie trwał nie dłużej niż jeden dzień. Nowy kompleks będzie działać przez cały rok. Będą go używać od listopada do kwietnia. Planuje się, że on zacznie działać już w październiku bieżącego roku.
Do tej pory specjaliści są zajęci urządzeniem рельсошпальной kraty. Jej zacięciem wewnątrz budynku przyszłego kompleksu. Odnosi się to również do dróg dojazdowych do obiektu. Już dokonana uszczelka 360 metrów torów kolejowych.